reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Ďurišová

Jana Ďurišová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem preto, lebo ma to baví a mojím veľkým snom je napísať knihu. Rukopis mám rozpísaný už nejaký čas, no keď človek píše o sebe a svojich "skúsenostiach" nejde to tak jednoducho. Ale raz to príde!!! Ďakujem, že ma čítate :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Koniec je nový začiatok

Jana Ďurišová

Koniec je nový začiatok

Je to dlhých 6 rokov, čo prišiel koniec a odvtedy už nič nie je ako predtým... Všetko je lepšie, krajšie, zmysluplnejšie.

  • 4. sep 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Náš svet

Jana Ďurišová

Náš svet

  • 1. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
O všetkom a o ničom

Jana Ďurišová

O všetkom a o ničom

  • 1. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Banalita

Jana Ďurišová

Banalita

Podľa skutočnej udalosti

  • 1. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Krátke lásky...

Jana Ďurišová

Krátke lásky...

Bolo to krátke... bolo to dávno. No z časti to bolo aj krásne. Až moc krásne na to, aby to bola pravda. No na to som žiaľ prišla trochu neskoro. Moja vina.

  • 1. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
PREČO?

Jana Ďurišová

PREČO?

Príbeh podľa skutočnej udalosti. Vďaka kamarátke za to, že som mohla napísať jej príbeh. Veď ona sa už nájde... Použila som svoje meno, no to druhé je vymyslené. Z pochopiteľných príčin.

  • 4. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 528x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu